ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ Π.Ε. Β΄ ΑΘΗΝΑΣ - KAINOTOMEΣ ΔΡΑΣΕΙΣ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
Σελίδες
Pages - Menu
Δευτέρα 31 Ιανουαρίου 2022
Παρασκευή 28 Ιανουαρίου 2022
Ε.Ε.Π.Φ.: Περιοδικό Η Φύση, Tεύχος 170
Eξαμηνιαία έκδοση της Ε.Ε.Π.Φ. Η Ελληνική Εταιρία Προστασίας της Φύσης έχει ως αποστολή της να ενημερώνει και να ευαισθητοποιεί, τόσο τους Έλληνες, όσο και αυτούς που αγαπούν την Ελλάδα, για την φυσική κληρονομιά της χώρας μας και να δραστηριοποιείται για την προστασία της. Πατήστε στην παρακάτω εικόνα για να διαβάσετε το τελευταίο τεύχος (Iούλιος - Σεπτέμβριος 2021).
Eξαμηνιαία έκδοση της Ε.Ε.Π.Φ. Η Ελληνική Εταιρία Προστασίας της Φύσης έχει ως αποστολή της να ενημερώνει και να ευαισθητοποιεί, τόσο τους Έλληνες, όσο και αυτούς που αγαπούν την Ελλάδα, για την φυσική κληρονομιά της χώρας μας και να δραστηριοποιείται για την προστασία της. Πατήστε στην παρακάτω εικόνα για να διαβάσετε το τελευταίο τεύχος (Iούλιος - Σεπτέμβριος 2021).
Κυριακή 16 Ιανουαρίου 2022
Σήμα Αειφόρου Σχολείου: Επιμορφωτική-Ενημερωτική Συνάντηση-Σεμινάριο
H Επιμορφωτική-Ενημερωτική Συνάντηση-Σεμινάριο για το Σήμα Αειφόρου Σχολείου θα πραγματοποιηθεί την Τρίτη, 18 Ιανουαρίου 2021 και ώρες 18.00-20.30. Όσοι/-ες ενδιαφέρονται να την παρακολουθήσουν πρέπει να συνδεθούν μέσω του παρακάτω υπερσυνδέσμου: https://minedu-secondary.webex.com/meet/kalariv1
18.00 |
Έναρξη σεμιναρίου |
|
Δημήτρης Καλαϊτζίδης-Πρόεδρος Αειφόρουμ-Συντονιστής
του Σήματος Αειφόρου Σχολείου: Το Αειφόρο Σχολείο και το Σήμα Αειφόρου
Σχολείου |
18.40 |
Δημήτρης Γκότζος: η διαδικασία απονομής της
πιστοποίησης |
18.50 |
Ερωτήσεις-Συζήτηση |
|
Καλές Πρακτικές |
19.05 |
Ιωάννα Καμπούρη: το Αειφόρο Νηπιαγωγείο |
19.25 |
Παναγιώτα (Γιώτα) Χαλούλου: η εφαρμογή του Αειφόρου
Σχολείου στο 2ο Δημοτικό Σχολείο Αγίων Θεοδώρων Κορινθίας |
19.40 |
Κατερίνα Χριστοδούλου: εφαρμογή του Αειφόρου
Σχολείου στο Ράλλειο ΓΕΛ Θηλέων Πειραιά |
20.00 |
Χριστίνα Νομικού: Αειφόρο Σχολείο και
Εργαστήρια Δεξιοτήτων |
20.20 |
Παρέμβαση: Βέρα Δηλάρη: Τα ASPnet UNESCO Schools και το Αειφόρο Σχολείο |
20.25 |
Συζήτηση-Κλείσιμο. |