Kαινοτόμες Δράσεις Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης

Διαρκής ενημέρωση για εκπαιδευτικά προγράμματα, σεμινάρια, συνέδρια από το χώρο της Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης και όχι μόνο.

Σχεδίαση-διαχείριση: Δημήτριος Γκότζος

Υπεύθυνος Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης Διεύθυνσης Π.Ε. Β΄ Αθήνας

Δρ. Eπιστημών Αγωγής, ΠΤΔΕ Πανεπιστημίου Κρήτης

Μ.Α in Education, Lancaster University,U.K.

M.Δ.Ε Πληροφορική στην Εκπαίδευση, ΠΤΔΕ-ΕΚΠΑ



Eπικοινωνία:

Kηφισίας 20, 151 25 Μαρούσι email: perivallontikhdipevath@gmail.com


Παρασκευή 21 Σεπτεμβρίου 2018

Π.Ε.ΕΚ.Π.Ε. Αττικής: Ημερίδα «Τα Κέντρα Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης γίνονται “Κέντρα Εκπαίδευσης για την Αειφορία με έμφαση στο Περιβάλλον …” Προβληματισμοί».

Αγαπητοί Συνάδελφοι,
Αποτέλεσμα εικόνας για ΠΕΕΚΠΕ ΑΤΤΙΚΗΣΣτις 10 Οκτωβρίου στις 6μμ ο Σύλλογός μας διοργανώνει Ημερίδα προβληματισμού στο ΚΠΕ Αργυρούπολης για την επικείμενη αλλαγή δομής των ΚΠΕ .
Ο Νόμος προβλέπει «Κέντρα Εκπαίδευσης για την Αειφορία με έμφαση στο Περιβάλλον». Πώς αυτό θα υλοποιηθεί;
  • Αρχικά να συζητήσουμε τι είναι Εκπαίδευση για την Αειφορία και ποιες προτεραιότητες πρέπει να έχει;
  • Η παγκόσμια και εθνική πραγματικότητα με την όξυνση των καταστροφών που προκαλεί η Κλιματική Αλλαγή επιβάλλουν την ενίσχυση της Περιβαλλοντικής Παιδείας ιδιαίτερα στον τομέα της Πρόληψης και Αντιμετώπισης των καταστροφών;
  • Είναι επαρκής η Περιβαλλοντική Παιδεία που προσφέρεται σήμερα στους μαθητές Α/θμιας και Β/θμιας Εκπαίδευσης ;
  • Στα ΚΕΑ θα ενταχθούν και οι σχολικές δραστηριότητες Αγωγής Υγείας και Πολιτιστικών. Μέχρι σήμερα σε μια Διεύθυνση Εκπαίδευσης η Περιβαλλοντική Εκπαίδευση στηριζόταν σε οκτώ (8) στελέχη (6 σε ΚΠΕ και 2 σε θέσεις Υπευθύνων ΠΕ Α/θμιας και Β/θμιας). Πώς τώρα λιγότερα από έξι (6) στελέχη αφού εξ αυτών δύο (2) ή τέσσερα (4) θα είναι Αγωγής Υγείας ή Πολιτιστικών θα υπηρετήσουν με την ίδια επάρκεια την Περιβαλλοντική Παιδεία;
  • Πρέπει να είναι ή όχι προτεραιότητα της Περιβαλλοντικής Παιδείας τα θέματα της μαζικής απειλής απώλειας ζωών και μαζικών καταστροφών οικιστικών και παραγωγικών υποδομών ;
  • Τι θα προστεθεί στα προγράμματα των ΚΠΕ που πάντα εντάσσουν στο περιεχόμενό τους τη σχέση Περιβάλλοντος και Υγείας και την Πολιτιστική διάσταση;
  • Μήπως ο Πολιτισμός υπηρετείται πολλαπλά και στο Σχολείο και στην Κοινωνία, ενώ στα θέματα Περιβάλλοντος υπάρχει πολύ μεγάλη υστέρηση;
  • Τι θα γίνει με τους Εκπαιδευτικούς που θα φεύγουν διαρκούσης της σχολικής χρονιάς από μία θέση ΚΠΕ για μία θέση σε Σχολείο ή αντίστροφα τη στιγμή που έχουν ανατεθεί μαθήματα και ωράρια;
Περισσότερες πληροφορίες και δηλώσεις συμμετοχής στη σχετική ανάρτηση στο δικτυακό τόπο της Π.Ε.ΕΚ.Π.Ε. Αττικής

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου