Kαινοτόμες Δράσεις Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης

Διαρκής ενημέρωση για εκπαιδευτικά προγράμματα, σεμινάρια, συνέδρια από το χώρο της Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης και όχι μόνο.

Σχεδίαση-διαχείριση: Δημήτριος Γκότζος

Υπεύθυνος Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης Διεύθυνσης Π.Ε. Β΄ Αθήνας

Δρ. Eπιστημών Αγωγής, ΠΤΔΕ Πανεπιστημίου Κρήτης

Μ.Α in Education, Lancaster University,U.K.

M.Δ.Ε Πληροφορική στην Εκπαίδευση, ΠΤΔΕ-ΕΚΠΑ



Eπικοινωνία:

Kηφισίας 20, 151 25 Μαρούσι email: perivallontikhdipevath@gmail.com


Τετάρτη 1 Οκτωβρίου 2014

2ο πανελλαδικό επιμορφωτικό σεμινάριο για το Αειφόρο Ελληνικό Σχολείο


Η  Παιδαγωγική Ομάδα του Συμβουλίου Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης (ΣΠΕ) της Ελληνικής Εταιρείας Περιβάλλοντος και Πολιτισμού (ΕΛΛΕΤ) με την υποστήριξη του Ιδιωτικού Δημοτικού Σχολείου Ελληνογαλλικής Σχολής «Άγιος Ιωσήφ», οργανώνει το 2ο Πανελλαδικό επιμορφωτικό σεμινάριο με θέμα: «Διεργασίες για το χτίσιμο του ΑΕΙΦΟΡΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ: όλοι νοιαζόμαστε όλοι συμμετέχουμε»
Στο σεμινάριο επιδιώκεται:
  1. Να γνωριστούν οι εκπαιδευτικοί που εργάζονται ή θα εργαστούν στο πλαίσιο του αειφόρου σχολείου με τα μέλη της παιδαγωγικής ομάδας του προγράμματος, αλλά και μεταξύ τους (μελλοντική συνεργασία).
  2. Να ωφεληθούν από την εμπειρία των σχολείων που έχουν ήδη προχωρήσει στο χτίσιμο της αειφορίας στο σχολείο τους.
  3. Να αποσαφηνίσουν σχετικές έννοιες, καθώς και τρόπους οργάνωσης και  προγραμματισμού, ώστε η έννοια της αειφορίας να αρχίσει να γίνεται πράξη σιγά-σιγά στο κάθε σχολείο.
  4. Να αποκτήσουν την εμπειρία (βιωματικά εργαστήρια/ομαδοσυνεργατική μέθοδος) μέσα από την πράξη για το πλαίσιο αξιών,  αλλά και τους τρόπους εργασίας  που χαρακτηρίζουν ένα αειφόρο σχολείο (πχ. τί κάνουμε όταν έρθει η ώρα που πρέπει να πάρουμε αποφάσεις για το ΤΙ, το ΠΩΣ και το ΓΙΑΤΙ)
  5. Να αποκτήσουν τη δυνατότητα να δράσουν πολλαπλασιαστικά στο σχολείο τους.
  6. Να βιώσουν καταστάσεις, ελπίζοντας ότι θα τους βοηθήσουν στην προσωπική και επαγγελματική τους εξέλιξη.
    Περισσότερες πληροφορίες για το σεμινάριο και τη διαδικασία υποβολής αιτήσεων συμμετοχής στο σχετικό έγγραφο του ΣΠΕ της ΕΛΛΕΤ. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου