Kαινοτόμες Δράσεις Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης

Διαρκής ενημέρωση για εκπαιδευτικά προγράμματα, σεμινάρια, συνέδρια από το χώρο της Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης και όχι μόνο.

Σχεδίαση-διαχείριση: Δημήτριος Γκότζος

Υπεύθυνος Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης Διεύθυνσης Π.Ε. Β΄ Αθήνας

Δρ. Eπιστημών Αγωγής, ΠΤΔΕ Πανεπιστημίου Κρήτης

Μ.Α in Education, Lancaster University,U.K.

M.Δ.Ε Πληροφορική στην Εκπαίδευση, ΠΤΔΕ-ΕΚΠΑ



Eπικοινωνία:

Kηφισίας 20, 151 25 Μαρούσι email: perivallontikhdipevath@gmail.com


Σάββατο 16 Δεκεμβρίου 2017

Πρόγραμμα PRI-SCI-NET (απορώ, ερευνώ, αξιολογώ, συνδέω) Εκπαιδευτικό υλικό για μαθητές/-τριες πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης

Δείτε πατώντας στον παρακάτω υπερσύνδεσμο και εικόνες το εκπαιδευτικό υλικό του ευρωπαϊκού  προγράμματος PRI-SCI-NET για μαθητές/-τριες πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης που μπορεί να χρησιμοποιηθεί ως υποστηρικτικό υλικό στο μάθημα των Φυσικών Επιστημών ή της Μελέτης Περιβάλλοντος αλλά και στην υλοποίηση προγραμμάτων συναφούς θεματολογίας στην Ευέλικτη Ζώνη. Επίσης, όσοι/-ες εκπαιδευτικοί εφαρμόσετε το εκπαιδευτικό υλικό στην τάξη σας, μπορείτε να αποστείλετε τα ανατροφοδοτικά σας σχόλια στην Επιστημονική Υπεύθυνη του Προγράμματος στην Ελλάδα,  κ. Μαριάννα Καλαϊτζιδάκη, Αναπληρώτρια Καθηγήτρια του Π.Τ.Δ.Ε. Πανεπιστημίου Κρήτης στη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου mkalaitz@edc.uoc.gr 

Eισαγωγή: Δραστηριότητες Φυσικών Επιστημών με διερεύνηση για παιδιά πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης από 3-11 ετών Suzanne Gatt Associate Professor Συντονίστρια PriSciNet The Malta Council for Science and Technology. Επιμέλεια ελληνικής έκδοσης: Μαριάννα Καλαϊτζιδάκη Αναπληρώτρια Καθηγήτρια Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Πανεπιστήμιο Κρήτης

Τέλος μπορείτε να δείτε όλες τις δραστηριότητες σε ένα αρχείο εδώ.

Ενημέρωση 16/12/2017: Διαβάστε το άρθρο της κ. Μαριάννας Καλαϊτζιδάκη (Αναπληρώτριας Καθηγήτριας ΠΤΔΕ Παν. Κρήτης)  "Η προώθηση της διδασκαλίας Φυσικών Επιστημών με διερεύνηση σε παιδιά 3-11 ετών στην Ευρώπη: ευρωπαϊκό πρόγραμμα PriSciNet" στο Θεματικό Τεύχος του Περιοδικού Επιστήμες της Αγωγής (σ. 8-37)  πατώντας στην παρακάτω εικόνα. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου