Το Κέντρο Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης (Κ.Π.Ε.) Μακρινίτσας, προγραμματίζει διήμερο (2ημερο) εισαγωγικό επιμορφωτικό σεμινάριο, δεκαέξι (16) ωρών, για σαράντα (40) εκπαιδευτικούς Π/θμιας & Δ/θμιας Εκπαίδευσης επιλεγμένων νομών εμβέλειάς του με θέμα: «Καινοτόμες πρακτικές στην Περιβαλλοντική Εκπαίδευση για την Αειφορία»στις 16-17/12/2016. Περισσότερες πληροφορίες για το σεμινάριο μπορείτε να δείτε στο επισυναπτόμενο έγγραφο υπ’ αρ. πρωτ. 445/Φ24/4-11-2016 του Κ.Π.Ε. Μακρινίτσας.
Από τη
Διεύθυνση Π.Ε. Β΄ Αθήνας θα επιλεγούν για την παρακολούθηση του σεμιναρίου 3 εκπαιδευτικοί. Προτεραιότητα θα δοθεί
στους εκπαιδευτικούς που α) δεν έχουν επιμορφωθεί στο παρελθόν στην
Περιβαλλοντική Εκπαίδευση και β) έχουν υποβάλει σχέδιο προγράμματος
Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης κατά το τρέχον σχολικό έτος.
Δηλώσεις συμμετοχής
μέσω της συμπλήρωσης της παρακάτω ηλεκτρονικής φόρμας μέχρι την Παρασκευή 18-11-2016: http://tinyurl.com/semkpemakrinitsas
Σχετ: Έγγραφο υπ' αρ. πρωτ. 10406/11-11-2016 Δ.Π.Ε. Β΄ Αθήνας
Eνημέρωση 5/12: Δείτε το πρόγραμμα του σεμιναρίου
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ
|
|
ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ
16 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ 2016
«Καινοτόμες πρακτικές στην Περιβαλλοντική
Εκπαίδευση για την Αειφορία»
Ξενοδοχείο Xenia Portaria, Πορταριά
|
|
1600 – 1615
|
Προσέλευση
-Εγγραφές
|
1615 – 1630
|
Χαιρετισμοί
|
1630 – 1640
|
«Τα
εκπαιδευτικά προγράμματα και οι δράσεις του Κ.Π.Ε Μακρινίτσας»
Μακέλη Γραμματή,
Υπεύθυνη του Κ.Π.Ε Μακρινίτσας
|
1640– 1700
|
«Η μετεξέλιξη των Αναπτυξιακών Στόχων της Χιλιετίας στους Στόχους της
Βιώσιμης Ανάπτυξης και η σύνδεσή τους με τα Δικαιώματα του Παιδιού στο
πλαίσιο της Εκπαίδευσης για την
Αειφορία»
Γκότζος Δημήτριος,
Υπεύθυνος Π.Ε. Α/θμιας Εκπ/σης
Β΄Αθήνας
|
1700 – 1720
|
«Το
δικαίωμα των παιδιών στη συμμετοχή στο πλαίσιο της Π.Ε.»
Τσεβρένη Ίριδα,
Περιβαλλοντολόγος, Διδάκτωρ Ε.Μ.Π.
|
1720 – 1800
|
«Καλλιεργώντας
τη δημιουργικότητα στη μάθηση για την αειφορία: Η περίπτωση της ψηφιακής
αφήγησης»
Δασκολιά Μαρία,
Επ. Καθηγήτρια, Εργαστ. Περιβ/κής Εκπ/σης, Τμήμα ΦΠΨ, Φιλοσοφική Σχολή, ΕΚΠΑ
|
1800– 1820
|
«Γραμματισμός
ως προς το Θαλάσσιο Περιβάλλον: Δυνατότητες και προοπτικές στην ελληνική
εκπαιδευτική πραγματικότητα»
Μόγιας Αθανάσιος,
Επ. Καθηγητής Δ.Π.Θ.
|
1820– 1830
|
Διάλλειμα
|
1830 – 2000
|
Παράλληλες δραστηριότητες
Εισήγηση Α΄ ομάδα:
«Η
χρήση των σατυρικών σκίτσων στην Π.Ε.: Το φαινόμενο του Θερμοκηπίου»
Μανωλάς Ευάγγελος,
Αν. Καθηγητής, Σχολή Επιστημών Γεωπονίας και Δασολογίας, Δ.Π.Θ.
Εργαστήριο Β΄
ομάδα: «Συμμετοχικές εμπειρίες και δράσεις στην Π.Ε.»
Τσεβρένη Ίριδα,
Περιβαλλοντολόγος, Διδάκτωρ Ε.Μ.Π.
|
2000 – 2130
|
Παράλληλα δραστηριότητες
Εργαστήριο Α΄ ομάδα:
«Συμμετοχικές εμπειρίες και δράσεις στην Π.Ε.»
Τσεβρένη Ίριδα,
Περιβαλλοντολόγος, Διδάκτωρ Ε.Μ.Π
Εισήγηση Β΄ ομάδα:
«Η
χρήση των σατυρικών σκίτσων στην Π.Ε. Το φαινόμενο του Θερμοκηπίου»
Μανωλάς Ευάγγελος,
Αν. Καθηγητής, Σχολή Επιστημών Γεωπονίας και Δασολογίας, Δ.Π.Θ.
|
2130 – 2145
|
Ερωτήσεις-Συζήτηση
|
2145
|
Δείπνο
|
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ
|
|
ΣΑΒΒΑΤΟ
17 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ 2016
«Καινοτόμες πρακτικές στην Περιβαλλοντική
Εκπαίδευση για την Αειφορία»
Ξενοδοχείο Xenia Portaria, Πορταριά
|
|
900-920
|
«Ερμηνεία
Περιβάλλοντος και Περιβαλλοντική Εκπαίδευση: Συγκλήσεις και Αποκλίσεις»
Παπανικολάου
Τάσος, Διδάκτορας Π.Ε., Σχολή Δασολογίας και Φυσικού Περιβάλλοντος Α.Π.Θ.
|
920-940
|
«Το Παιχνίδι στην Περιβαλλοντική Εκπαίδευση»
Σέμογλου Κλειώ, Ε.Ε.Π,
Παιδαγωγική Σχολή Φλώρινας, Πανεπιστήμιο Δυτ. Μακεδονίας
|
940-1240
|
Εργαστήριο
«Η ενσωμάτωση των τυπικών περιβαλλόντων μάθησης
στην εκπαίδευση για την Αειφορία»
Μαλανδράκης Γεώργιος, Λέκτορας Π.Ε.,
ΠΤΔΕ Φλώρινας
|
1240-1300
|
Ερωτήσεις
-Συζήτηση
|
1300-1400
|
Ελαφρύ γεύμα
|
1400-1700
|
Εργαστήριο
«Το
φαινόμενο του Θερμοκηπίου: Η χρήση των σατυρικών σκίτσων στην Π.Ε»
Μανωλάς Ευάγγελος,
Αν. Καθηγητής, Σχολή Επιστημών Γεωπονίας και Δασολογίας, Δ.Π.Θ.
|
1700-1730
|
Ερωτήσεις-
Συζήτηση
|
1730-1800
|
Αξιολόγηση-Κλείσιμο
σεμιναρίου
|
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου