Kαινοτόμες Δράσεις Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης

Διαρκής ενημέρωση για εκπαιδευτικά προγράμματα, σεμινάρια, συνέδρια από το χώρο της Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης και όχι μόνο.

Σχεδίαση-διαχείριση: Δημήτριος Γκότζος

Υπεύθυνος Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης Διεύθυνσης Π.Ε. Β΄ Αθήνας

Δρ. Eπιστημών Αγωγής, ΠΤΔΕ Πανεπιστημίου Κρήτης

Μ.Α in Education, Lancaster University,U.K.

M.Δ.Ε Πληροφορική στην Εκπαίδευση, ΠΤΔΕ-ΕΚΠΑ



Eπικοινωνία:

Kηφισίας 20, 151 25 Μαρούσι email: perivallontikhdipevath@gmail.com


Πέμπτη, 15 Οκτωβρίου 2020

Κλιματική κρίση στην Ελλάδα του μέλλοντος, κάνοντας την αλλαγή πράξη (ενδεικτικό σχέδιο υποβολής προγράμματος για την κλιματική αλλαγή/κρίση)


Βλέποντας τον εορτασμό ως τη συμπλήρωση μια πορείας ενός κράτους και έθνους και το δρόμο προς το μέλλον, γίνεται εμφανές ότι 200 χρόνια μετά την επανάσταση του 1821, η Ελλάδα αλλά και ολόκληρη η  aνθρωπότητα καλείται να αντιμετωπίσει νέες απειλές,  με αποκορύφωμα την κλιματική κρίση. Επομένως τώρα χρειάζεται μια άλλου είδους επανάσταση για την αντιμετώπιση αυτής της νέας απειλής. Οι Υπεύθυνοι Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης και Σχολικών Δραστηριοτήτων αναλαμβάνουν την πρωτοβουλία και δικτυώνονται, προκειμένου να στηρίξουν όλα τα σχολεία στην κατανόηση της κλιματικής κρίσης και στο σχεδιασμό δράσεων για την καλύτερη προσαρμογή στα νέα κλιματολογικά δεδομένα (κλιματική προσαρμογή) και αντιμετώπιση των ακραίων καιρικών φαινομένων, σε συνεργασία με επιστημονικούς φορείς και την τοπική αυτοδιοίκηση. 

Σύνδεση με: 4ος άξονας του “Ελλάδα 2021”: Το 2021 ως παράθυρο για την Ελλάδα το μέλλοντος. 
Συνεπώς ενθαρρύνουμε τις σχολικές μονάδες και τους/τις εκπαιδευτικούς της Διεύθυνσής μας να εντάξουν στον σχεδιασμό των προγραμμάτων Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης δράσεις που υπάγονται στο παραπάνω πλαίσιο.

Συμπληρωματικά επισυνάπτουμε ένα ενδεικτικό σχέδιο υποβολής προγράμματος το οποίο συνδιαμορφώθηκε από τους/τις Υπευθύνους Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης της Αττικής και μπορεί να αποτελέσει πηγή ιδεών για όσους/-ες εκπαιδευτικούς επιθυμήσουν να υλοποιήσουν ένα πρόγραμμα Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης προσανατολισμόνο στο παραπάνω πλαίσιο.  


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου