Kαινοτόμες Δράσεις Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης

Διαρκής ενημέρωση για εκπαιδευτικά προγράμματα, σεμινάρια, συνέδρια από το χώρο της Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης και όχι μόνο.

Σχεδίαση-διαχείριση: Δημήτριος Γκότζος

Υπεύθυνος Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης Διεύθυνσης Π.Ε. Β΄ Αθήνας

Δρ. Eπιστημών Αγωγής, ΠΤΔΕ Πανεπιστημίου Κρήτης

Μ.Α in Education, Lancaster University,U.K.

M.Δ.Ε Πληροφορική στην Εκπαίδευση, ΠΤΔΕ-ΕΚΠΑ



Eπικοινωνία:

Kηφισίας 20, 151 25 Μαρούσι email: perivallontikhdipevath@gmail.com


Πέμπτη 25 Σεπτεμβρίου 2014

Αίτημα του Δ.Σ. της ΠΕΕΚΠΕ για τροποποίηση του Οργανισμού ΥΠΑΙΘ

ΠΕΕΚΠΕΣτις 29/8/2014 δημοσιεύτηκε στην Εφημερίδα της Κυβέρνησης το Προεδρικό Διάταγμα για τον νέο "Οργανισμό του Υπουργείου Παιδείας". Σύμφωνα με τον νέο Οργανισμό καταργείται η Διεύθυνση Σχολικού Επαγγελματικού Προσανατολισμού και Εκπαιδευτικών Δραστηριοτήτων (Σ.Ε.Π.Ε.Δ.), παρότι έχει επιδείξει τεράστιο έργο από την ίδρυσή της και οι αρμοδιότητές της κατακερματίζονται. Ειδικότερα οι αρμοδιότητες για την Περιβαλλοντική Εκπαίδευση και τις άλλες Σχολικές Δραστηριότητες (Αγωγή Υγείας και Πολιτιστικά) διαχέονται σε δύο Γενικές Γραμματείες και τρεις διαφορετικές Διευθύνσεις. Το γεγονός θα επιφέρει αύξηση της γραφειοκρατίας, θα αποθαρρύνει τους εκπαιδευτικούς από την ανάληψη προγραμμάτων και θα προκαλέσει πολλαπλές δυσλειτουργίες, με αποτέλεσμα τη σημαντική μείωση των Σχολικών Δραστηριοτήτων στο ελληνικό σχολείο. Το Δ.Σ. της Πανελλήνιας Ένωσης Εκπαιδευτικών για την Περιβαλλοντική Εκπαίδευση (Π.Ε.ΕΚ.Π.Ε.) απευθύνει στον Υπουργό Παιδείας επιστολή διαμαρτυρίας και πρόταση τροποποίησης του Οργανισμού του Υ.ΠΑΙ.Θ. Συγκεκριμένα προτείνει τη δημιουργία ενός αυτοτελούς Τμήματος, Τμήμα Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης και Σχολικών Δραστηριοτήτων, που θα υπάγεται στη Γενική Διεύθυνση Σπουδών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και θα συγκεντρώνει το σύνολο των αρμοδιοτήτων που σχετίζονται με την Περιβαλλοντική Εκπαίδευση και τις άλλες Σχολικές Δραστηριότητες.

Δηλώστε την υποστήριξή σας στο παραπάνω αίτημα υπογράφοντας εδώ


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου