Kαινοτόμες Δράσεις Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης

Διαρκής ενημέρωση για εκπαιδευτικά προγράμματα, σεμινάρια, συνέδρια από το χώρο της Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης και όχι μόνο.

Σχεδίαση-διαχείριση: Δημήτριος Γκότζος

Υπεύθυνος Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης Διεύθυνσης Π.Ε. Β΄ Αθήνας

Δρ. Eπιστημών Αγωγής, ΠΤΔΕ Πανεπιστημίου Κρήτης

Μ.Α in Education, Lancaster University,U.K.

M.Δ.Ε Πληροφορική στην Εκπαίδευση, ΠΤΔΕ-ΕΚΠΑ



Eπικοινωνία:

Kηφισίας 20, 151 25 Μαρούσι email: perivallontikhdipevath@gmail.com


Παρασκευή 12 Απριλίου 2019

Δ.Θ.Δ.Π.Ε. "Μαθαίνω για τα Δάση": "Μαθαίνω για τα Δάση, για την Κλιματική Αλλαγή Αναλαμβάνω Δράση" Εκπαιδευτικές δραστηριότητες

Παραθέτουμε μεταφρασμένο απόσπασμα από την εισαγωγή του κ. Barry McGonigal Διευθυντή του Διεθνούς Δικτύου Learning about Forests:
"Mε πρωτοβουλία της  Ελληνικής Εταιρίας Προστασίας της Φύσης (Ε.Ε.Π.Φ), μαθητές και μαθήτριες στην Ελλάδα, την Κύπρο, τη Βουλγαρία και τη Ρουμανία συνεργάστηκαν μέσω του Διεθνούς Θεματικού Δικτύου Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης "Μαθαίνω για τα Δάση", για να μάθουν περισσότερα σχετικά με το κλίμα και την κλιματική αλλαγή και να διερευνήσουν σχετικά ζητήματα  που επηρεάζουν τις χώρες τους ολοένα και περισσότερο.
Στο πλαίσιο του προγράμματος ορίστηκαν τέσσερις βασικές θεματικές ενότητες που σχετίζονται με τα πιο καίρια ζητήματα που αντιμετωπίζουν τα δάση στην εποχή μας. Οι συμμετέχοντες/-ουσες μαθητές/-τριες είχαν την ευκαιρία να μάθουν για το ρόλο που παίζουν τα δέντρα στην υποστήριξη της βιοποικιλότητας αλλά και στην παροχή μιας πηγής ανανεώσιμης  ενέργειας. Επίσης έμαθαν για το πόσο ευάλωτα είναι τα δέντρα απέναντι στις πυρκαγιές  και τελικά για το ρόλο που μπορούν τα δέντρα  να παίξουν στην κλιματική αλλαγή απορροφώντας το ατμοσφαιρικό CO2".
Τέλος θα θέλαμε να δώσουμε ιδιαίτερα συγχαρητήρια στην ελληνική συγγραφική ομάδα που αποτελείται από τους εκπαιδευτικούς Ιωάννη Βασιλούδη, Δέσποινα Δρίζου, Χριστίνα Καλαθά, Ελένη Σεραφείμ, Αγγελική Τζιατζιά,  και Μαριάνα Χατζημιχαήλ. 

Για να δείτε τη συλλογή των εκπαιδευτικών δραστηριοτήτων, πατήστε στην παραπάνω εικόνα.



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου