Kαινοτόμες Δράσεις Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης

Διαρκής ενημέρωση για εκπαιδευτικά προγράμματα, σεμινάρια, συνέδρια από το χώρο της Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης και όχι μόνο.

Σχεδίαση-διαχείριση: Δημήτριος Γκότζος

Υπεύθυνος Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης Διεύθυνσης Π.Ε. Β΄ Αθήνας

Δρ. Eπιστημών Αγωγής, ΠΤΔΕ Πανεπιστημίου Κρήτης

Μ.Α in Education, Lancaster University,U.K.

M.Δ.Ε Πληροφορική στην Εκπαίδευση, ΠΤΔΕ-ΕΚΠΑ



Eπικοινωνία:

Kηφισίας 20, 151 25 Μαρούσι email: perivallontikhdipevath@gmail.com


Τετάρτη 30 Σεπτεμβρίου 2020

Προγραμματισμός εκπαιδευτικών δράσεων των σχολικών μονάδων Π.Ε. για τον εορτασμό των 200 χρόνων από την Επανάσταση του 1821

Λαμβάνοντας υπόψη τα οριζόμενα στην παρ. 3 του άρθρου 16 του Π.Δ. 79/2017 (Α΄109 διορθ. σφ. Α΄112) όπως τροποποιήθηκε και ισχύει, και σε εφαρμογή της με αρ. πρωτ. Φ.5/88815/Δ7/09- 07-2020 σχετικής εγκυκλίου του ΥΠΑΙΘ, καλούνται όλες οι σχολικές μονάδες Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης στο πλαίσιο του εορτασμού των διακοσίων χρόνων από την επανάσταση του 1821, με απόφαση του Συλλόγων Διδασκόντων να εντάξουν στον ετήσιο ή στον τριμηνιαίο προγραμματισμό τους σχετικές εκπαιδευτικές δράσεις. 

Οι δράσεις αυτές, σύμφωνα με την ανωτέρω εγκύκλιο του ΥΠΑΙΘ, μπορεί να αποτελούν μέρος των εγκεκριμένων Προγραμμάτων Σχολικών Δραστηριοτήτων που υλοποιεί η κάθε σχολική μονάδα ή τάξη-εις/τμήμα-τα αυτής, καθώς και να ενταχθούν ανεξάρτητα από αυτά, στο Ωρολόγιο Πρόγραμμα Διδασκαλίας των τάξεων/τμημάτων της σχολικής μονάδας.
Ενημερωθείτε αναλυτικότερα από το έγγραφο υπ' αρ, πρωτ. Φ.7/128828/Δ1/25-9-2020 του Υ.ΠΑΙ.Θ

Σημείωση Υπευθύνου Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης:
 
Κλιματική κρίση στην Ελλάδα του μέλλοντος, κάνοντας την αλλαγή πράξη

Βλέποντας τον εορτασμό ως τη συμπλήρωση μια πορείας ενός κράτους και έθνους και το δρόμο προς το μέλλον, γίνεται εμφανές ότι 200 χρόνια μετά την επανάσταση του 1821, η Ελλάδα αλλά και ολόκληρη η ανθρωπότητα καλείται να αντιμετωπίσει νέες απειλές,  με αποκορύφωμα την κλιματική κρίση. Επομένως τώρα χρειάζεται μια άλλου είδους επανάσταση για την αντιμετώπιση αυτής της νέας απειλής. Οι Υπεύθυνοι Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης και Σχολικών Δραστηριοτήτων αναλαμβάνουν την πρωτοβουλία και δικτυώνονται, προκειμένου να στηρίξουν όλα τα σχολεία στην κατανόηση της κλιματικής κρίσης και στο σχεδιασμό δράσεων για την καλύτερη προσαρμογή στα νέα κλιματολογικά δεδομένα (κλιματική προσαρμογή) και αντιμετώπιση των ακραίων καιρικών φαινομένων, σε συνεργασία με επιστημονικούς φορείς και την τοπική αυτοδιοίκηση. 
Σύνδεση με: 4ος άξονας του “Ελλάδα 2021”: Το 2021 ως παράθυρο για την Ελλάδα το μέλλοντος. 
Συνεπώς ενθαρρύνουμε τις σχολικές μονάδες και τους/τις εκπαιδευτικούς της Διεύθυνσής μας να εντάξουν στον σχεδιασμό των προγραμμάτων Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης δράσεις που υπάγονται στο παραπάνω πλαίσιο. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου