Kαινοτόμες Δράσεις Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης

Διαρκής ενημέρωση για εκπαιδευτικά προγράμματα, σεμινάρια, συνέδρια από το χώρο της Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης και όχι μόνο.

Σχεδίαση-διαχείριση: Δημήτριος Γκότζος

Υπεύθυνος Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης Διεύθυνσης Π.Ε. Β΄ Αθήνας

Δρ. Eπιστημών Αγωγής, ΠΤΔΕ Πανεπιστημίου Κρήτης

Μ.Α in Education, Lancaster University,U.K.

M.Δ.Ε Πληροφορική στην Εκπαίδευση, ΠΤΔΕ-ΕΚΠΑ



Eπικοινωνία:

Kηφισίας 20, 151 25 Μαρούσι email: perivallontikhdipevath@gmail.com


Παρασκευή 13 Μαΐου 2016

Συνάντηση Αξιολόγησης Τετάρτη 18/05/2016 (Εκπαιδευτικό Υλικό το Δώρο της Βροχής)

Λάβαμε και σας προωθούμε το παρακάτω μήνυμα από την ομάδα Μedies Όσοι/-ες εκπαιδευτικοί της Διεύθυνσής μας έχουν εφαρμόσει το παρακάτω εκπαιδευτικό υλικό και δύνανται να παραστούν στη συνάντηση παρακαλούνται όπως μας ενημερώσουν στη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου perivallontikh@dipevath.gr 


Αγαπητοί Υπεύθυνοι 
Αγαπητοί εκπαιδευτικοί,
Καθώς η σχολική χρονιά οδεύει προς το τέλος, και εφόσον "τρέξατε" μέρος του Εκπαιδευτικού Υλικού "Το Δώρο της Βροχής στην Πόλη", θα θέλαμε να σας καλέσουμε σε μια δίωρη συνάντηση αξιολόγησης την ερχόμενη Τετάρτη 18/05/2016 και ώρα 14.30 - 16.30. Η συνάντηση απευθύνεται σε όσους εκπαιδευτικούς το έτρεξαν διεξοδικά για να συζητήσουμε-αξιολογήσουμε το σχεδιασμό του:
α) Από πλευράς λειτουργικότητας:
- Είναι εύχρηστο το ντοσιέ με τα  ξεχωριστά τετράφυλλα;  Χρειάζεται ένα τέτοιο υλικό να παραγόταν σε κουτί  ή να σε βιβλιοδεσία π.χ. σπιράλ,  κ.ό.κ.
- "Βολεύει" η δομή του τετράφυλλου: θεωρία στο εσωτερικό σαλόνι, στο πλάι οι οδηγίες και πίσω το Φύλλο Εργασίας (ΦΕ) για τους μαθητές;
όσο και
β) Από πλευράς Παιδαγωγικής:
 - Κρίνεται ικανοποιητική η γλώσσα, οι εκπαιδευτικοί στόχοι και ο βαθμός δυσκολίας σε σχέση με την τελική ομάδα στόχο:  Δ' Δημοτικού - Β Γυμνασίου;
- Έχει καλή ισορροπία το θεωρητικό /πρακτικό μέρος,  είναι επαρκής η πληροφορία που δίνεται;
- Υπάρχουν δραστηριότητες που δεν εφαρμόζονται από τους δασκάλους και για ποιους λόγους;
- Πρέπει να τροποποιηθούν /βελτιωθούν  ή να αντικατασταθούν, και αν ναι, από τι είδους δραστηριότητες; κ.λπ.
Έχει ικανοποιητικές δυνατότητες προσαρμογής και εφαρμογής των ΦΕ είτε προς τα κάτω (<  Δ’ Δημοτικού) είτε προς τα πάνω (>  Β’ Γυμνασίου);
Θυμίζουμε ότι το εκπ. υλικό στοχεύει άμεσα στον εκπαιδευτικό ο οποίος το αξιοποιεί κατά το δοκούν κ σύμφωνα με τις ανάγκες του, ενώ τα (ΦΕ) μπορούν να χρησιμοποιηθούν απευθείας από τους μαθητές.
Η αξιολόγησή σας θα μας βοηθήσει στον σχεδιασμό της "επανέκδοσης" του υλικού για το Νερό στην Πόλη Σήμερα, που θα περιλαμβάνει γενικότερα σύγχρονα θέματα διαχείρισης του νερού στο αστικό περιβάλλον και  όχι μόνο βρόχινο/μη συμβατικοί υδατικοί πόροι.
Με φιλικούς χαιρετισμούς,
Ομάδα MEdIES


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου